Tamás, a Dániában bordó E30-assal csapató srác ismét levelet dobott a virtuális ládánkba. Az elmúló tél alatt nem unatkozott sem a vas, sem a lelkes gazdája.

“Sziasztok ismét! Hát, ha már mindig beszámolok, hogy éppen mi történések vannak Dániában az E30-assal és a csapatával, akkor legyen belőle amolyan sorozat és leírom most is a sztorimat. Szóval úgy volt, hogy esett egy jó nagy adag hó, E30-as meg benn a garázsban nagyon mocorgott velem együtt.16326318_1381905265163992_471291251_oNemrég költöztem egy farm közelébe, ahol nem igazán van forgalom. Gondolkodtam, hogy ki kéne menni, de hát a kocsi sajnos eléggé várja a szezonra felkészítést, folyik egy cső, üt a kardán, melegszik a gép. Mi legyen? Szombat este van, hamar holnap már vasárnap, napsütés és szikrázó hó lesz. Itt dőlt el. Ma este összerakjuk a vasat valamennyire, de menni kell!16231087_1381905251830660_662250812_oSorba vettem, melegedés… mínusz van, majd hűtöm néha. Csöpögő cső, hmmm van még fagyálló meg mindent javító ducttape. (Erősen szakembör rész tudom.) Másszunk alá, mi van a kardánnal. Kardáncsapágy eltört nyakba, jó lenne megerősíteni, a csapágy része új, holnapra jó lesz. Hát, vágtam ék alakú fát, azt legyorskötözőztem a felfogatóhoz, máris nem mozdult oldalra (ajjaj) hardy tárcsa szakadt…16251279_1381905261830659_814898412_oNa, hóba nem rúgom se a gázt se a kuplungot, nem kap terhelést bírja majd. Tehát kész! Rajt reggel! Így is lett, azért egy gázbowden szakadás kora délután okozott némi fejtörést, de hamar kitaláltam, hogy akár bicó fékkarbowden is jó most (memértne’) és tudok is egy műhelyt ahol vásárnap délután is van lehetőség bekopogtatni és akad fékbowden is…. Volt is, passzolt is. A csapatásnak sosincs akadálya!”