Már javában tesztelik a BMW és a Toyota közös fejlesztésű sportkocsiját, egyre inkább közeleg a bemutató, a jelenleg futó Z4-es viszont már 7 éve van piacon, most pedig pár frissítés után augusztusban állítják le a gyártását.BMW Z4A BMW történetének legszebb modern roadsterét 2008 decemberében mutatták be, premierjét a következő évi Detroiti Autószalonon tartották. Ahogyan a Z3-as és az előző generációs Z4-est, úgy az E89-est is az amerikai üzemben szerelték volna össze, azonban az SUV-k hirtelen nagy népszerűségnek örvendtek, így nem volt kapacitás a kétüléses gyártására, ezért Regensburgban kezdődött meg a termelés.BMW Z4A Z4-es külső formatervéért Juliane Blasi, a beltérmegjelenéséért pedig Nadya Arnout volt felelős, a legfeltűnőbb újdonság az elődökhöz képest a kétrészes, ultrakönnyű alumíniumból készült keménytető, ami 19 másodperc alatt nyílik és csukódik. BMW Z4Kezdetben a motorválaszték még tartalmazott turbós négyhengeresek mellett szívó sorhatosokat is, a csúcsot pedig a két feltöltős sorhatos jelentette több, mint 300 lóerővel. Ma már főleg TwinPower Turbo négyhengeresekkel és kétféle hathengeressel kínálják a BMW élményautóját. A legdurvább változat pedig a Z4 sDrive35is M Sport, ami a sportosabb megjelenés mellett 18-as alufelniket, adaptív sportfutóművet és hétsebességes duplakuplungos váltót tartalmaz. Ebben a konfigurációban teljesítménye 340 lóerő, maximális nyomatéka 450 Nm, amit az elektronikusan vezérelt overboost funkcióval további 50 Nm-rel növelhet meg.