Idén az RMG-nél BMW M4-essel versenyző Marco Wittmann nyerte el a DTM bajnoki címét, természetesen ezt az alkalmat is megragadták a bajorok az ünneplésre. Legutóbbi két bajnoki címet ünneplő limitált szériás modell csupán egy különleges fényezésű darab volt, a mostani azonban megkapta a győztes autó fontosabb stílusjegyei mellett a legdurvább utcai BMW motorját is.P90239339_highRes_the-bmw-m4-dtm-champAz M4 GTS-ből származó 500 lóerős teljesítményű és 600 nm csúcsnyomatékú vízbefecskendezéses biturbó sorhatost dobták bele a 200 példányban készülő BMW M4 DTM Champion Edition-be. Nulláról százra így mindössze 3,8 másodperc alatt gyorsul és a végsebesség korlátozást is kitolták 305 km/órára.P90239341_highRes_the-bmw-m4-dtm-champFekete Merino bőr és alcantara kárpitozású kagylóülések és fehér bukócső került a beltérbe, valamint hatpontos övek, valamint a GTS kardánboxa. A csúcsmodelltől örökölte meg a szénszálas gépháztetőt és az OLED hátsó lámpákat is.