A BMW M3 Lightweight pontos gyártási adatai mellett néhol a legkülönfélébb számokat találjuk, de annyi biztos, hogy körülbelül 125 darabot építhettek belőle az amerikai piac számára, így meglehetősen ritka E36-osról van szó. Az eladó példányban ráadásul csupán 100 mérföld, vagyis körülbelül 160 kilométer van, így igen friss még. Érthető tehát, hogy 153 ezer dollárért keres magának új gazdát.BMW-M3-E36-side-viewHogy miért volt szükség erre a különleges kiadásra? Természetesen a piac nyomása miatt, a BMW rajongók egy sokkal versenyképesebb autóra vágytak, hogy megszorongathassák a Porschekat a pályanapokon. Végül 1995-ben a bajorok megépítették az autót és villámgyorsan el is kapkodták őket.BMW-M3-E36-noseTöbb, mint 90 kilogrammot faragtak le az eredeti E36 M3 súlyából az olyan megoldásoknak köszönhetően, mint a speciális szövet ülések és szőnyegezés, kidobták belőle a légkondit, a rádiót és a hangszigetelés, valamint a csomagtartó borításának egy részét. A beltérbe pedig karbon dekorbetétek kerültek.BMW-M3-E36-engineKivétel nélkül az összes darabot Alpesi fehér színűre fényezték és utána küldték el őket Virginiába, ahol a Motorsport részleg színeiből összeállított kockás zászló motívum került fel az autókra. Mivel az amerikai szabályozás nem tette lehetővé, hogy az európai specifikáció szerinti autó kerüljön a vevőkhöz, ezért a BMW minden szükséges alkatrészt a csomagtartóba pakolt.BMW-M3-E30-and-E36-groupA fedél alatt speciális olajteknőt, olajszivattyút és nagyobb hátsó szárnyat találtak a vásárlók. Ezeket persze, közúton illegális volt használni, de a szárnyon kívül aligha vehetőek észre az apróságok, amiket még a titkos kis csomag tartalmazott.