Van, hogy elgondolkozik a BMW rajongó az X6 modell létjogosultságán. Mikor kijött, sokakat megdöbbentett a coupe szerű forma egy terepjáró testén. Ez az agresszív nagyvad, a legtöbb közlekedőben ellenszenvet, de leginkább félelmet vált ki. Az X6 M pedig a hatalmas 4,4 literes turbós motorjával és a bődületes 567 lóerős teljesítményével, a belső sáv buldózere. Talán a Bajor szakemberek pont ezért próbálták kicsit visszafogni a hangorkánt, hogy legalább a gyalogosokat ne rémítse halálra ez az atléta szumós.

BMW-X6-M-eisenmann-exhaust-07Leginkább ezért éri panasz az X6 M-et. Egyszerűen túl halk. Szelíd mormogással teljesít minden parancsot, minden lepadlózást. A hatalmas testet egyszerű és csendes suhanással repíti, rezzenéstelen hangon.

BMW-X6-M-eisenmann-exhaust-15

Na erre kínál megoldást a European Auto Source, professzionális tuning cég. Nevezetesen az Eisenmann Race kipufogórendszert telepítik a kocsira és ezzel szabadítják fel a turbós motor hangját. Az Eisenmann kipufogórendszerek híresek a 100%-ban rozsdamentes magas szilárdságú acél felhasználásáról és a kiváló minőségről.BMW-X6-M-eisenmann-exhaust-04Jóval hangosabb és mélyebb lett az X6 M üvöltése ezzel a szettel és a jobb gázáramlás még egy kis szaporodást is okoz, a már amúgy sem kis lélekszámú ménesben. A 102 mm átmérőjű kidörgők pedig mutatják, hogy itt nem a gyári kipufogó szett dolgozik, ha ezt valaki nem hallaná meg három sarokkal odébbról is. Valahogy így:

BMW-X6-M-eisenmann-exhaust-05