A BMW M235i a maga nagyjából 330 lóerős teljesítményével nem egy vérszegény autó, de a Manhart által pályára átalakított MH2 Clubsport egy igazi fenevad lett. Már a beépített bukókeret is jelzi, hogy itt nem egy sima utcai változatról van szó. Persze, a motor sem maradhatott érintetlen. A 3 literes turbós sorhatos az újradolgozott kipufogórendszernek, a nagyobb intercoolernek és az új sportkatalizátornak köszönhetően már 430 lóerős lett és 592 Nm nyomatékkal pusztítja a hátsó kerekeket.manhart-mh2-clubsport-5Ezek pedig a Manhart egyedi 19 colos felnijeit kapták, elöl 225/35, hátul pedig 255/30-as Michelin Pilot Super Sport gumikgal. Ezekkel a tapadás nem kérdéses, viszont ekkora teljesítmény mellé nem árt, ha az ember bízhat a fékekben is, ezért a Manhart átdolgozta ezt is. A 6 dugattyús fékek és a 350 mm-es tárcsák határozott megállást biztosítanak a versenypályán is.manhart-mh2-clubsport-11Állításuk szerint a belsőtér luxusa áldozatául esett a súlycsökkentésnek, de ez csupán a kagylóüléseket és az említett bukócsövet takarhatja, hiszen a jelentős súlyokkal járó műszerfalon minden érintetlen. Jó hír viszont, hogy sok modellel ellentétben olyan diffúzorral gazdagodott, ami ígéretük szerint nem csak dísznek van, hanem valóban leszorítóerőt termel. Ezzel a kis bestiával egyértelműen érdemes a pályanapokat látogatni és a köridőket faragni a lehető legtöbb helyen ahol teheti a szerencsés tulajdonos.manhart-mh2-clubsport-13