Pár hónapja mutatkozott be az aktuálisan legerősebb és legsportosabb kétajtós BMW kupé, mely az M4 GTS utáni űrt hivatott betölteni egy kicsit finomabb formában. Bár az M4 CS is limitált példányszámú modell, vélhetően több készül majd belőle, mint a kicsivel több mint 800 darabban gyártott 500 lovas csúcsmodellből.

A bajorok ismét ráerősítenek a sportos vonalra, így folytatva az hagyományt, melyet 1988-ban az E30 M3 Evolution modellel kezdtek meg, ismét mindig készül valami kicsit könnyebb és picit erősebb. Így igazán elit társaság gyarapszik majd az évek során.

 

P90261072_highRes_bmw-m4-cs-lime-rock- P90261056_highRes_bmw-m4-cs-lime-rock-460 lóerős teljesítménnyel éppen a Competition csomagos verzió és a GTS között helyezkedik el a palettán az M4 CS. A 3 literes sorhatos biturbó benzinest a csúcsmodellről származó gépháztetővel fedték, ami sokkal hatékonyabban cseréli a levegőt a motor körül a plusz hűtőnyílásnak köszönhetően.

Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 3,9 másodperc alatt gyorsul és akár 280-nal is hasíthat az autópályán vagy a célegyenesben felhasználástól függően. A BMW azért azt reméli, hogy utóbbi alkalmasságát ki is használják majd a tulajdonosok.

P90261034_highRes_bmw-m4-cs-lime-rock- P90261036_highRes_bmw-m4-cs-lime-rock-Természetesen a BMW M4 CS sem maradhatott Nürbugringen futott köridő nélkül, a frissen edzett M4-es 7 perc 38 másodperc alatt teljesítette a közel 21 kilométeres pályát, melyet 73 kanyar és változatos szintkülönbségek tesznek izgalmassá.

Már az is tudható, hogy az alap színválaszték is rendkívül korlátozott lesz, ahogyan azt már a különleges modellek esetében megszokhattuk a BMW-től. A San Marino kék mellett új a Lime Rock szürke metál, melyről friss fotókat tettek közzé a bajorok.