A két német prémiumgyártó, a BMW és a Mercedes uralmát nehéz megtörni, de még a közelükbe férkőzni se könnyű, főleg, ha a sport coupek piacáról beszélünk. Jól kezelhető, minőségi hátsókerekes fenevadakat, ugyanis kevesen gyártanak. A Lexus az RC-F-el viszont közel tudott kerülni.2015-bmw-m4-lexus-rc-f-front-three-quarter-in-motion-02

A V8-as erőforrással hajtott 467 lóerős coupe, az európai szemnek is tetszetős külsőbe csomagolva, már szemmel látható százalékokat tudott felmutatni, az eladások tekintetében. Ám a nagy súly, és a magasra tett elvárások a nyomaték tekintetében, amit az M4 rugdosott fel, nagy falatnak bizonyulnak a Japán szamuráj számára.

Hátsókerekes autók gyorsulását gyakran szokták gördülő rajttal indítani, ezzel elkerülve a rajtnál lehetséges bakizást és gumifüstölést. Ám itt is jól kivehető az M4 fölénye.