Henrik Fisker dán formatervező pályafutását 1989-ben kezdte a BMW-nél, ahol olyan modelleket rajzolt meg, mint a különleges retro futurisztikus Z8-as roadster vagy éppen a mérföldkőnek számító első X5-ös. Ezt követően igazolt át az Aston Martinhoz, ahol a DB9 és a V8 Vantage formájáért volt felelős. Bőven van tehát tapasztalata, ezért hamar úgy döntött, hogy saját céget alapít.Fisker-Latigo_CS-2006-1024-07Az önálló Fisker egyik első jelentősebb műve volt a Mercedes SL alapjaira épített Tramonto és a megosztó formájú 6-os BMW-n alapuló Latigo CS. Utóbbival kapcsolatosan a cél egyértelműen egy elegáns luxuskupé megalkotása volt a célja, ehhez pedig fogott egy 650i-t és alaposan átszabta a külsejét.Fisker-Latigo_CS-2006-1024-09Az autó orrán egyértelműen nyomot hagyott az angol sportkocsigyártónál eltöltött pár év, a maszk tagadhatatlanul ezt idézi, a hátulja már sokkal inkább egyedi, bizonyára sokan örültek volna a 6-os megjelenésekor egy ilyen farnak inkább. A gépháztető alatt pedig 370 lovas V8-as vagy 550 lovas V10-es lapulhatott. Mindössze 150 példány eladását tervezte Fisker még 2006-ban, arról nincs hír, hogy ebből mennyi valósult meg.Fisker-Latigo_CS-2006-1024-08