Míg a közönség a BMW nagy visszatérőjével, a 8-as sorozattal foglalkozik, addig egy sokkal fontosabb modell legújabb generációja jelent meg, a 6-os sorozat Gran Turismo modellje. Korábban a modellpaletta egyik legmegosztóbb tagja volt az 5-ös GT, amit a bajorok is felismertek, így egy picit sportosabb megjelenést kapott, valamint új nevet és 150 kilogrammtól is megszabadult.

Több autó egyben. Megőrizték az eredeti koncepciót, miszerint egy kupé tetővonala alá zsúfolják be egy kombi praktikusságát és egy nagy limuzin kényelmét. Hogy a forma kevésbé legyen bálaszerű, így sokat nőtt az elődmodellhez képest, ennek megfelelően hosszúsága 8,7 centivel nőtt, így most 5091 milliméteres. Sokat javít az arányokon, hogy a tetővonal kicsivel több, mint 2 centivel alacsonyabban fut.BMW 6er Gran TurismoMegszokott elemek. Tökéletesen igazodik a 6-os GT a jelenlegi kínálat felsőbb tartományához. A frontrészen hatalmas vesék találhatóak, melyek lamellái között csak akkor engedi be a levegőt, ha szükség van rá. Az intelligens, LED fényszórókban pedig már az új stílusú angel eye világít.

Jobb légellenállás.  Nem csak a homlokfelület csökkenése, de az aktív hűtőrács és a kerekek mellett elhaladó légáram, az Air Curtains és annak kilépő nyílása, az Air Breathers, valamint az automatikusan kiemelkedő hátsó szárny is sokat hozzátett ahhoz, hogy a korábbi 0,29-ről 0,25-re csökkentsék az autó légellenállási együtthatóját.

Hatalmas csomagtartó. Míg az 5-ös GT esetében akár kétféleképpen is nyitható volt a csomagtérfedél, addig a 6-os GT-nél ezt a lehetőséget elhagyták, cserébe viszont hatalmasat nőtt a raktér, 110 literrel több cuccot nyel el, ami azt jelenti, hogy 610 literrel gazdálkodhatunk. Lehajtott ülésekkel viszont már 1,8 köbméteres teret pakolhatunk tele.BMW 6er Gran TurismoTipikus BMW. Az utastér a 7-esből és 5-ösből ismert elemekből épül fel a jellegzetes BMW-s alapra. A műszerfal továbbra is a vezető felé fordul, a kezelőszervek pedig a jól megszokott helyen vannak. Az iDrive nem csak forgótárcsával, hanem érintéssel és bizonyos funkciók esetében gesztusvezérléssel irányítható. A kijelző hatalmas, 10,25 inches, ráadásul a Head-up Display is 70%-kal nagyobb felületen vetíti a szélvédőre az információkat.BMW 6er Gran TurismoRengeteg asszisztens. Mindent, amit az 5-ös sorozatban megismertünk, azt belepakolták a 6-os GT-be is, tehát vészhelyzetben önállóan fékez, felismeri a gyalogosokat, valamint tolatáskor a keresztirányú forgalmat. Mellette szinte már önálló haladásra is képes a sávtartó, táblafelismerő és az adaptív tempomat összehangolt munkájának köszönhetően.BMW 6er Gran TurismoSzéles motorpaletta. Ahogyan azt a bajoroktól már megszoktuk, kezdetben csupán kétféle benzines (630i és 640i) és egy dízel (630d) érhető el, később azonban rettentő szélesre nő majd a modellpaletta, így négytől nyolc hengerig lehet majd válogatni. Természetesen a minden erőforrás mellé társítható lesz majd az xDrive összkerékhajtás.